czwartek, 2 lipca 2015

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE CZERWCA

Witajcie kochani !

Miesiąc czerwiec dobiegł końca, więc oto i ono !
Podsumowanie.
Czerwiec to wakacyjny miesiąc, dlatego też dzisiaj przedstawię Wam dosyć spory stosik z czego jestem bardzo zadowolona :)



Jako pierwszą książkę, którą rozpoczęłam w maju, ale skończyłam już w czerwcu jest:

ZEMSTA SHARON OSBOURNE   
ILOŚĆ STRON: 398
GRUBOŚĆ GRZBIETU: 2,5 CM


Następnie moja kochana, cudowna, genialna i chyba się domyślacie :) TAK ! TAK to ONA:

AKADEMIA WAMPIRÓW RICHELLE MEAD, czyli

W SZPONACH MROZU             ILOŚĆ STRON: 325        GRUBOŚĆ:   2,1 CM
POCAŁUNEK CIENIA               ILOŚĆ STRON: 428         GRUBOŚĆ:   2,7 CM
PRZYSIĘGA KRWI                   ILOŚĆ STRON: 483        GRUBOŚĆ:   3 CM
W MOCY DUCHA                     ILOŚĆ STRON: 486         GRUBOŚĆ:   3 CM
OSTATNIE POŚWIĘCENIE       ILOŚĆ STRON: 544         GRUBOŚĆ:   3,3 CM


Następnie rozpoczęłam serię WYBRANI autorstwa C.J.DAUGHERTY


ILOŚĆ STRON: 434                           ILOŚĆ STRON: 440
GRUBOŚĆ GRZBIETU: 2,9 CM            GRUBOŚĆ GRZBIETU: 2,9 CM


Kolejną serią, którą rozpoczęłam jest Pretty Little Liars.
Przeczytałam pierwszy tom: KŁAMCZUCHY

Przeczytałam tą książkę w formie ebook, ale pragnę mieć wszystkie okładki, całą serię, ponieważ są cudowne !!!!
ILOŚĆ STRON: 275
GRUBOŚĆ GRZBIETU: 2 CM


Następnie szybkim przerywnikiem był:
POCAŁUNEK ŚMIERCI:


ILOŚĆ STRON: 267
GRUBOŚĆ GRZBIETU: 2 CM
Ostatnią książką, którą przeczytałam jest: O LA LA, BĘDZIE DOBRZE



ILOŚĆ STRON: 206
GRUBOŚĆ GRZBIETU: 1,8 CM


W SUMIE !!!!!

PRZECZYTAŁAM 


4286 STRON co dzieląc przez liczbę 30 dni, daje ok 143 strony.
JESTEM Z SIEBIE DUMNA, to wszystko dzięki wakacjom :)

28, 2 CM :)


A WY CO PRZECZYTALIŚCIE I CO SĄDZICIE O KSIĄŻKACH, KTÓRE POŻARŁAM W TYM MIESIĄCU ?

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Pretty Little Liars. Przeczytałam 15 części + 2 dodatki i czekam na 16 część :) Ładny wynik, ja niestety nie mam tyle czasu na czytanie :c

    niebanalnieoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Pretty Little Liars. Przeczytałam 15 części + 2 dodatki i czekam na 16 część :) Ładny wynik, ja niestety nie mam tyle czasu na czytanie :c

    niebanalnieoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie! :) Recenzje książek oraz inne ciekawe tematy :) http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń