środa, 10 czerwca 2015

"ANIOŁY UPADAJĄ, ROSE" - "AKADEMIA WAMPIRÓW"

Witajcie kochani !

Dzisiaj opowiem trochę o całej sadze "Akademia Wampirów" Richelle Mead



Kochani, sięgnęłam po pierwszą część tej sagi, po obejrzeniu filmu. Zaintrygował mnie on, no i oczywiście wspaniały Danila Kozlowsky :*

Saga to opowieść, o próbie. Próbie miłości, przyjaźni, znalezienia bezpieczeństwa i pokonaniu własnych słabości.
Pokochałam tą serię, z niecierpliwością czytałam kolejne strony, które pochłaniały mnie coraz bardziej.
Intrygi, wrogowie, którzy stają się przyjaciółmi i przyjaciele, którzy stają się wrogami.
Postać Rose, z niewyparzonym językiem; Wasylissy, tej odważnej.
Ich perypetie, zakazane miłości, rodzinne sekrety.

Kocham, kocham, kocham. No i oczywiście cudowny, wspaniały, genialny, intrygujący Dymitr Bielikow.!!!!
Która nie chciałaby, żeby został jej chłopakiem, no ?
Ale muszę Was zmartwić, bo on jest mój :)

Polecam !

OCENA: 11/10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz