poniedziałek, 1 czerwca 2015

5. "Wszystko w porządku" Szymona Hołowni i Marcina Prokopa

Hej kochani !

Duet, którego nikomu nie muszę przedstawiać, wspaniałe dopełnianie się, błyskotliwe spojrzenie na świat.
Porady, pomysły, marzenia i to wszystko w jednej książce, czy to możliwe i czy nie wyjdzie z tego groch z kapustą ???

No to przekonajmy się:

SZYMON HOŁOWNIA I MARCIN PROKOP
"WSZYSTKO W PORZĄDKU:
UKŁADAMY SOBIE ŻYCIE"

Wszystko w porządku. Układamy sobie życie
No tak.... poradnik napisany przez mężczyzn ? I to o układaniu życia ? Przecież oni nawet nie potrafią skarpetek poparować. Tak pomyślałam zanim zaczęłam czytać tą książkę.
I od razu: WOW! To jest naprawdę dobra książka.
Po pierwsze przepięknie wydana; po drugie, napisana bardzo przyjemnym językiem; po trzecie, można wracać do niej praktycznie cały czas. No całkiem nieźle im to wyszło.
Ja nie zachęcam do przeczytanie jej całej (czy nie jest zbrodnią to co powiedziałam?), ale do sięgania po nią co jakiś czas i również zrobienia sobie takiego notatnika, w którym będziecie ustalać takie same rzeczy jak autorzy.

Książka sympatyczna, miła, godna polecenia. A skoro ja, dziewczyna roztargniona ją polecam, to musicie przeczytać !!

OCENA
: 8/10
ULUBIONY CYTAT: " Mówiąc krótko - chcę czy nie chcę, jestem skazany na władzę."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz