wtorek, 2 czerwca 2015

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MAJA


Hej kochani !


Maj się już skończył. Przepiękny miesiąc. Zaczęłam wakacje, ponieważ jestem tegoroczną maturzystką :)
A jak mi zleciał maj pod względem czytelniczym ?

ZAPRASZAM !



No więc możecie się spodziewać, że nie było tego dużo.
Będą to książki, których recenzje niedługo pojawią się na blogu, ale już dzisiaj je ponumeruję, aby nie mieć potem kłopotu.


7."Dziecko Noego" Erica Emmanuela Schmitta
8."Małe zbrodnie małżeńskie" Erica Emmanuela Schmitta
9."Piękni i martwi " Yvonne Woon
10."Zemsta" Aleksandra Fredry.

Może lista nie jest zbyt długa i tytuły też niezbyt ciekawe, ale cieszę się, że pomimo matur mogłam sobie pozwolić chociaż na tyle.


A więc:

ILOŚĆ PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK: 4

ILOŚĆ PRZECZYTANYCH STRON: 776
ŚREDNIA ILOŚĆ STRON W CIĄGU DNIA:25

A Wy ile przeczytaliście w tym miesiącu ?



1 komentarz:

  1. ja przeczytałam całe igrzyska smierci i zmierzch <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń