poniedziałek, 8 czerwca 2015

KSIĄŻKOWY TAG


Hej kochani !

Dziś na moim blogu pierwszy książkowy TAG.
TAG zaczerpnęłam z bloga LEWA STRONA LITERKI M.

Pytań jest 20. Do dzieła !






1. O JAKIEJ PORZE DNIA CZYTASZ NAJCZĘŚCIEJ ?

O każdej. Zawsze jest dobra pora na czytanie :) Jednak jeżeli mam wybrać to chyba ranek, kiedy jestem wypoczęta :)

2. GDZIE CZYTASZ ?

W autobusie, w domu, czasem nawet kiedy idę przez miasto :)

3. W JAKIEJ POZYCJI NAJCHĘTNIEJ CZYTASZ ?

Nie ma to dla mnie znaczenia. To zależy od sytuacji. Najchętniej jednak, kiedy mam coś do podparcia pleców i podkulone kolana :)

4. JAKI RODZAJ KSIĄŻEK CZYTASZ NAJCHĘTNIEJ ?

Może powiem jakich nie czytam, albo czytam bardzo mało. Nie czytam książek historycznych. Chyba nikt nie umie mnie do tego zmusić. Czytam bardzo mało biografii. Preferuję obyczajówki i fantasy :)



5. JAKĄ KSIĄŻKĘ OSTATNIO KUPIŁAŚ/ DOSTAŁAŚ ?

Ostatnio buszowałam w TAK CZYTAM, gdzie upolowałam "POCAŁUNKI Z PIEKŁA". 
Zapłaciłam za nią 5 zł.




6. CO CZYTAŁAŚ OSTATNIO ?

Ostatnio czytam sagę Akademia Wampirów, a ta książka to:

Richelle Mead "PRZYSIĘGA KRWI"




7. CO CZYTASZ OBECNIE ?

Jak się można zorientować: Richelle Mead "W MOCY DUCHA"




8. JAKĄ POSTAĆ Z TEJ KSIĄŻKI LUBISZ NAJBARDZIEJ ?

Oczywiście DYMITRA BIELIKOWA, pomimo tego, że jest jaki jest :) (Nie chcę zdradzać, jeśli ktoś nie czytał)

9. UŻYWASZ ZAKŁADEK CZY ZAGINASZ ROGI ?

Oczywiście używam zakładek, nie lubię kiedy książka ma zagięte rogi, bo wtedy jest poniszczona.


10. E-BOOK CZY AUDIOBOOK ?

Książka papierowa ! No, ale skoro miałabym, już wybierać, to chociaż nigdy nie korzystałam ani z jednego ani z drugiego, to jednak E-BOOK. 


11. JAKA JEST TWOJA ULUBIONA KSIĄŻKA Z DZIECIŃSTWA ?

Może nie jest to książka z bardzo wczesnego dzieciństwa, ale w szkole podstawowej polubiłam serię 
"BEZSENNIK, CZYLI O CZYM DZIEWCZYNY ROZMAWIAJĄ NOCĄ" Liliany Fabisińskiej.

12. KSIĄŻKA, KTÓRA TAK BARDZO CI SIĘ NIE PODOBAŁA, ŻE JĄ ODŁOŻYŁAŚ ?

No i tutaj, może ku przerażeniu i zdziwieniu niektórych, muszę wskazać "50 twarzy Greya" E. L. James

13. KSIĄŻKA, O KTÓREJ NIE MOGŁAŚ PRZESTAĆ MYŚLEĆ PRZEZ JAKIŚ CZAS ? 



Myślę, że to będzie "PUSTA KOŁYSKA" Diany Walsh

 Cudowna, oparta na faktach historia.

14. NAJŁADNIEJSZĄ OKŁADKĘ W TWOIM ZBIORZE MA...?

"WŁADCZYNI SNÓW"  Niny Blazon




15. NA PODSTAWIE JAKIEJ KSIĄŻKI WEDŁUG CIEBIE, POWINNO SIĘ NAKRĘCIĆ FILM ?

Myślę, że kolejne części Akademii Wampirów.

16. CZY PILNIE CZYTAŁAŚ WSZYSTKIE LEKTURY ?

W szkole podstawowej i gimnazjum tak, w liceum nie. Uważam, że są dużo lepsze książki niż te, które znajdują się w kanonie lektur szkolnych.

17. TWOJE ULUBIONE LEKTURY ?

"Mały książe", "Dzieci z Bullerbyn", "Zemsta", "Król Edyp", "Wesele"



18. WYPOŻYCZASZ KSIĄŻKI Z BIBLIOTEKI ? JAK CZĘSTO ?

Nie wypożyczam. Sama kupuję wszystkie książki lub pożyczam od znajomych.

19. JAKĄ JEDNĄ KSIĄŻKĘ, ZABRAŁABYŚ NA BEZLUDNĄ WYSPĘ ?

Nie, zbyt trudne pytanie, bo chciałabym zabrać wszystkie, ale chyba byłaby to bardzo gruba książka, żebym mogła długo się nią cieszyć :)

20. KSIĄŻKA, KTÓREJ NIE MASZ A Z CAŁYCH SIŁ CHCIAŁABYŚ MIEĆ?


NOMINUJĘ: 

http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/
http://zlodziejka-ksiazek.blogspot.com/
http://magiaksiazki.blogspot.com/
http://miastoksiazek.blox.pl/html

3 komentarze:

  1. jak miło , kolejny mol ksiazkowy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dzieci z Bullerbyn" to moja ulubiona książka z dzieciństwa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mały książę" taka mała perełka <3

    roczyttana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń