piątek, 29 maja 2015

DZIEŃ DOBRY :)


Cześć książkowicze !

Witam na moim nowiuśkim, jeszcze pachnącym blogu.
Blog powstał za sprawą przepięknej kobietki, Booktuberki, którą uwielbiam i kocham oglądać.
A mowa tu o nikim innym jak o BOOK REVIEWS BY ANITA.
Jako że w Polsce coraz mniej się czyta.
Wychodzę na przeciw stereotypowemu Polakowi.

CZYTAMY PROSZĘ PAŃSTWA

No a jako po maturze mam najdłuższe wakacje w moim życiu to postanowiłam w końcu zmusić się, założyć tego bloga i czytać i polecać.

No to może jakiś challenge ?

ROK MA 365 DNI

NO TO JA W CIĄGU TEGO ROKU PRZECZYTAM 50 KSIĄŻEK.

Pewnie nie dam rady... no ale warto spróbować prawda ?

Od razu mówię, że mamy koniec maja, więc jako pierwsze dodam książki, które już w ciągu tego roku przeczytałam i mam nadzieję, że tak szybko dodam wszystkie recenzję, że będę mogła później dodawać wszystko na bieżąco.

POZDRAWIAM :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz